Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacja

Twoje zamówienie okazało się uszkodzone, niekompletne bądź niezgodne z ofertą?

Bez obaw – rozwiążemy ten problem. Sprawdź jak złożyć reklamację krok po kroku.

Proces reklamacji

Przygotuj informacje potrzebne do wypełnienia formularza:

  • dane zamawiającego
  • opis oraz zdjęcia obrazujące problem
  • informacja dotycząca ilości uszkodzonych elementów
  • protokół szkody przewoźnika
  • informację dotyczącą roszczenia

Prześlij komplet informacji na adres reklamacje@golddoor.pl. Pamiętaj aby w wiadomości uwzględnić wszystkie potrzebne informacje oraz dokumenty, zdjęcia. Pozwala to na szybkie i sprawne rozpatrzenie reklamacji.

Zgłoszenie trafia do działu jakości i rozpoczyna się proces weryfikacji zgłoszenia. W szczególnych przypadkach maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.

Decyzja reklamacyjna jest przekazywana drogą mailową.

W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie realizujemy ustalone roszczenie.

Sprawdź ogólne przepisy UOKiK związane z prawem do reklamacji Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)

Zaufane Opinie IdoSell
4.75 / 5.00 1173 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-04-21
Dobry kontakt. Miła obsługa. Zamówienie dotarło szybko.
2022-04-13
Wszystko w jak najlepszym porządku. bardzo dobry kontakt ze sklepem. Wszystkie informacje na temat zamówienia udzielane na bieżąco.
pixel