Reklamacja
Twoje zamówienie okazało się uszkodzone, niekompletne bądź niezgodne z ofertą?
Bez obaw – rozwiążemy ten problem. Sprawdź jak złożyć reklamację krok po kroku.
Proces reklamacji
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/1.png)
Przygotuj informacje potrzebne do wypełnienia formularza:
- dane zamawiającego
- opis oraz zdjęcia obrazujące problem
- informacja dotycząca ilości uszkodzonych elementów
- protokół szkody przewoźnika
- informację dotyczącą roszczenia
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/2.png)
Prześlij komplet informacji na adres reklamacje@golddoor.pl. Pamiętaj aby w wiadomości uwzględnić wszystkie potrzebne informacje oraz dokumenty, zdjęcia. Pozwala to na szybkie i sprawne rozpatrzenie reklamacji.
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/3.png)
Zgłoszenie trafia do działu jakości i rozpoczyna się proces weryfikacji zgłoszenia. W szczególnych przypadkach maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/4.png)
Decyzja reklamacyjna jest przekazywana drogą mailową.
![](https://www.golddoor.pl/data/include/cms/cms_img/ikony_reklamacja/5.png)
W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie realizujemy ustalone roszczenie.
Sprawdź ogólne przepisy UOKiK związane z prawem do reklamacji Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)