Reklamacja
Twoje zamówienie okazało się uszkodzone bądź niekompletne? Bez obaw - rozwiążemy ten problem! Sprawdź, jak krok po kroku złożyć reklamację.
Proces reklamacji
- Przygotuj informacje potrzebne do wypełnienia formularza: dane zamawiającego, numer listu przewozowego, zdjęcia uszkodzeń.
- Wypełnij formularz [Kliknij tutaj] Postępuj zgodnie z krokami zawartymi w formularzu.
- Po zatwierdzeniu formularz trafia do działu jakości i rozpoczyna się proces weryfikacji zgłoszenia. W szczególnych przypadkach maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
- Decyzja dotycząca reklamacji jest przekazywana dogodną formą kontaktu (SMS/E-mail).
- W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie przystępujemy do realizacji roszczeń klienta.
Pamiętaj, że sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującemu, w tym przestawiając próbkę lub wzór;
- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
- W przypadku wątpliwości skontaktuj z Biurem Obsługi Klienta - mail: reklamacje@golddoor.pl
Sprawdź ogólne przepisy UOKiK związane z prawem do reklamacji Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)