Reklamacja

Twoje zamówienie okazało się uszkodzone bądź niekompletne? Bez obaw - rozwiążemy ten problem! Sprawdź, jak krok po kroku złożyć reklamację.

Proces reklamacji 

  1. Przygotuj informacje potrzebne do wypełnienia formularza: dane zamawiającego, numer listu przewozowego, zdjęcia uszkodzeń.
  2. Wypełnij formularz [Kliknij tutaj] Postępuj zgodnie z krokami zawartymi w formularzu.
  3. Po zatwierdzeniu formularz trafia do działu jakości i rozpoczyna się proces weryfikacji zgłoszenia. W szczególnych przypadkach maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
  4. Decyzja dotycząca reklamacji jest przekazywana dogodną formą kontaktu (SMS/E-mail).
  5. W przypadku reklamacji rozpatrzonej pozytywnie przystępujemy do realizacji roszczeń klienta.
    Pamiętaj, że sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
    • nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia;
    • nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującemu, w tym przestawiając próbkę lub wzór;
    • nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
    • została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
  6. W przypadku wątpliwości skontaktuj z Biurem Obsługi Klienta - mail: reklamacje@golddoor.pl
Sprawdź ogólne przepisy UOKiK związane z prawem do reklamacji Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)
Zaufane Opinie IdoSell
4.64 / 5.00 341 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-07-07
Produkt bardzo ładny, szybka wysyłka, miła obsługa klienta. Polecam.
2020-08-02
Zakupy przebiegły w 100% pozytywnie ,Super kontakt,towar godny polecenia Wszystko ok
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel